Oświadczenie o rozliczeniu subwencji PFR
Zgodnie z umową o przyznanie subwencji finansowych, przedsiębiorca jest zobowiązany dostarczyć do banku za pośrednictwem, którego ubiegał się o subwencję nie później niż do dnia 31.grudnia 2020, dokumenty potwierdzające, że osoba, która zaakceptowała umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu przedsiębiorcy, była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od przypadku będą to:
- Pełnomocnictwo
- Informacja aktualna z KRS lub wyciąg z CEIDG
- Oświadczenie przedsiębiorcy
Wzory pełnomocnictwa oraz oświadczenie znajdują się w regulaminie tarczy.
Banki do 30.11.2020r. powinny poinformować przedsiębiorców o formie w jakiej będą przyjmować dokument pełnomocnictwa lub oświadczenia.
Opracowanie:
Doradca Podatkowy
Krystyna Gamoń